telefonujeme.cz - Obsah fóra telefonujeme.cz
telefonování přes internet s VoIP
 
 FAQFAQ   HledatHledat   RegistraceRegistrace   RSSRSS  WikiWiki   PřihlášeníPřihlášení 
 


MIKROTECH VoIP (Ostrava)

Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 101, 102, 103 ... 114, 115, 116  Další 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma       telefonujeme.cz - Obsah fóra -> Poskytovatelé VoIP služeb
Autor Zpráva
Adam23




Založen: 03. 04. 2006
Příspěvky: 52

PříspěvekZaslal: pá září 28, 2012 9:12 am    Předmět: Re: MIKROTECH VoIP (Ostrava) Odpovědět s citátem

Pořád ticho, jde vůbec z T-mobilu volat na 910...? Vím, že dřív byly problémy.
Návrat nahoru
ViR
Moderátor



Založen: 30. 01. 2005
Příspěvky: 7214

PříspěvekZaslal: pá září 28, 2012 10:14 am    Předmět: Re: MIKROTECH VoIP (Ostrava) Odpovědět s citátem

Adam23 napsal:
...... jde vůbec z T-mobilu volat na 910...? Vím, že dřív byly problémy.

Já tu žádnou SIMku od TMo nemám, tak to nemůžu vyzkoušet. Ale obecně na 910 z TMo volat lze.

Mohl by být jedině problém s tím, že nejde volat na některý blok čísel do Mikrotechu. (Ale to by nemělo být ticho, nýbrž nějaký obsazovací či jiný tón).

Celkem snadno to vyzkoušíte tím že ve vstupní skupině k tomu 910 číslu přesunete řádek s trvalým přesměrováním na číslo "222762..." (kde předpokládám, že je nějaký telefon) na první pozici nahoře a uložíte.

Při zavolání z mobilu na tu 910ku pak ústředna pošle hovor nikoli na callback, ale na ono číslo "222762...", které tím pádem bude zvonit.

(Máte ověřeno, že ten telefon OPRAVDU posílá DTMF?)
Návrat nahoru
Adam23




Založen: 03. 04. 2006
Příspěvky: 52

PříspěvekZaslal: pá září 28, 2012 10:51 am    Předmět: Re: MIKROTECH VoIP (Ostrava) Odpovědět s citátem

Zkusil jsem to přesměrování na prvním řádku a stále ticho. Já myslel že DTMF by se řešilo až po tom, co by zavolala ústředna zpět. Mám Android telefon, ty to umí nebo ne?

Edit: Tak přesměrování už jde. Zřejmě to nějakou chvíli trvá, než se změna v nastavení projeví.
Návrat nahoru
ViR
Moderátor



Založen: 30. 01. 2005
Příspěvky: 7214

PříspěvekZaslal: pá září 28, 2012 12:22 pm    Předmět: Re: MIKROTECH VoIP (Ostrava) Odpovědět s citátem

Adam23 napsal:
Tak přesměrování už jde. Zřejmě to nějakou chvíli trvá, než se změna v nastavení projeví.[/i]

Tím jste si ověřil, že na čísla 910 jde z TMo volat. Jinak se nějak začínám ztrácet v tom, čemu vlastně říkáte "ticho"?
Návrat nahoru
Adam23




Založen: 03. 04. 2006
Příspěvky: 52

PříspěvekZaslal: pá září 28, 2012 5:29 pm    Předmět: Re: MIKROTECH VoIP (Ostrava) Odpovědět s citátem

Tím jste si ověřil, že na čísla 910 jde z TMo volat.

Smile jo to mi došlo.

Ticho znamená ticho, úplný, taky mě to zaráží.
Návrat nahoru
AdSense
Reklama






Zaslal: Reklama    Předmět: Reklamy Google

Návrat nahoru
ViR
Moderátor



Založen: 30. 01. 2005
Příspěvky: 7214

PříspěvekZaslal: pá září 28, 2012 7:08 pm    Předmět: Re: MIKROTECH VoIP (Ostrava) Odpovědět s citátem

Adam23 napsal:
[i]Ticho znamená ticho, úplný, taky mě to zaráží.

Ale kdy? Po vytočení toho 910kového čísla, nebo ústředna ještě zavolá zpět a pak je ticho?

Nemůžete dát k dispozici printscreeny nastavení vstupní a výstupní skupiny pro to číslo, jak to máte udělané? Třeba mi je poslat jako SZ?
Návrat nahoru
Adam23




Založen: 03. 04. 2006
Příspěvky: 52

PříspěvekZaslal: ne září 30, 2012 7:10 pm    Předmět: Re: MIKROTECH VoIP (Ostrava) Odpovědět s citátem

Děkuji za pomoc s nastavením Exclamation Už mi callback funguje jak má. Zdá se, že pomohlo odškrtnout u callback nomadického čísla položku "Za NATem". A Android tónovou volbu tedy umí Smile
Návrat nahoru
ViR
Moderátor



Založen: 30. 01. 2005
Příspěvky: 7214

PříspěvekZaslal: po říjen 01, 2012 1:12 am    Předmět: Re: MIKROTECH VoIP (Ostrava) Odpovědět s citátem

Adam23 napsal:
Děkuji za pomoc s nastavením Exclamation Už mi callback funguje jak má. Zdá se, že pomohlo odškrtnout u callback nomadického čísla položku "Za NATem". A Android tónovou volbu tedy umí Smile

Tak, mně to chodí i když je aktivní volba "za NATem" (teoreticky by to u callbacku němělo mít žádný vliv), ale podstatné je, že to běhá...
Návrat nahoru
hoowoo




Založen: 30. 03. 2006
Příspěvky: 679

PříspěvekZaslal: po říjen 01, 2012 10:37 am    Předmět: Re: MIKROTECH VoIP (Ostrava) Odpovědět s citátem

Hezky den, teď trochu z jiného a exotického soudku, známí si stěžovali, že se na geogr. číslo u Mikrotechu nedovolali z dovolené v Thajsku, zatímco volání na mobil T-M fungovalo normálně. Blbé, moc lidí to ale jistě netrápí. Jen mi to vrtá hlavou, jestli je to problém Mikrotechu samotného nebo je špatně nastavená konektivita jinde?
Návrat nahoru
xnavrk
Anonymní
78.31.25.x





PříspěvekZaslal: út říjen 02, 2012 7:06 am    Předmět: Re: MIKROTECH VoIP (Ostrava) Odpovědět s citátem

Zdravím,
minulý měsíc jsem si u Mikrotechu ve VUM nastavil mobilní CLI. Od té doby mi ve VUMu nahoře píší: Cena za VUM : 6 Kč / měsíčně vč. DPH.
Nevím jestli je to jednorázový poplatek nebo zda se to bude platit každý měsíc, každopádně za září se těch 6 Kč z kreditu nestrhlo.

Netušíte jak je to s platbami za služby poskytované VUM? Nikde jsem na webu Mikrotechu nenašel žádný ceník služeb VUM. Před 2 týdny jsem psal Mikrotechu dotaz emailem, ale odpovědi jsem se nedočkal.
Návrat nahoru
supp




Založen: 11. 08. 2006
Příspěvky: 21

PříspěvekZaslal: út říjen 02, 2012 9:49 am    Předmět: Re: MIKROTECH VoIP (Ostrava) Odpovědět s citátem

xnavrk napsal:
Zdravím,
minulý měsíc jsem si u Mikrotechu ve VUM nastavil mobilní CLI. Od té doby mi ve VUMu nahoře píší: Cena za VUM : 6 Kč / měsíčně vč. DPH.
Nevím jestli je to jednorázový poplatek nebo zda se to bude platit každý měsíc, každopádně za září se těch 6 Kč z kreditu nestrhlo.

Netušíte jak je to s platbami za služby poskytované VUM? Nikde jsem na webu Mikrotechu nenašel žádný ceník služeb VUM. Před 2 týdny jsem psal Mikrotechu dotaz emailem, ale odpovědi jsem se nedočkal.


Za CLI se neplati, jedine ze by jste mel nastaveno vice "radku" do 3 je to zdarma. Pokud jich mate vic tak treba vyhodit dynamicke presmerovani pokud ho nepouzivate. V podstate staci zmena CLI a pak volani, to jsou 2 radky. Cenik jsem nasel zde:
http://mikrotech.sipcz.net/ustredna/help/index.php/Cenik
Ze se penize nestrhly, na to bych moc nespolehal, nemusi mit vyuctovani VUMu k prvnimu v mesici.
Návrat nahoru
hoowoo




Založen: 30. 03. 2006
Příspěvky: 679

PříspěvekZaslal: út říjen 02, 2012 12:33 pm    Předmět: Re: MIKROTECH VoIP (Ostrava) Odpovědět s citátem

xnavrk napsal:
Cena za VUM : 6 Kč / měsíčně vč. DPH.

Na tu cenu za VUM se dá taky kliknout, je tam napsané, za co to je.
Návrat nahoru
Anonymní

90.182.44.x





PříspěvekZaslal: čt říjen 04, 2012 8:11 am    Předmět: Re: MIKROTECH VoIP - VIRův callback :-) Odpovědět s citátem

ViR napsal:
CALLBACK - příklad


Callback je podle tohoto nastavení opravdu funkční. Pouze po zvednutí volání z ústředny je poměrně krátký čas cca...5s na zadání DTMF, potom to ústředna utne. Lze na ústředné tento čas nějakým způsobem prodloužit?





Dejme tomu, že používám domácí číslo 222761010 s běžným SIP telefonem. Dále chci aby se při calbacku volanému zobrazilo číslo mého mobilu a z vlastního mobilu se chci dovolat i na domácí číslo! Pak:

1. Standardním způsobem si pořídím druhé číslo (1 Kč/měsíc) jen pro callback. V tomto příkladu třeba 222761078

2. na http://mikrotech.sipcz.net/ustredna/ se přihlásim do ústředny.

3.1. Kliknu na Rozšířené -> Seznamy -> nový seznam -> zadám název třeba Moje čísla -> uložit nový seznam. Otevře se menu pro postupné naplnění kontakty, kam zadám (a uložím) své mobilní číslo (v příkladu 777083xxx). Plus nesmím zapomenout v mém příkladu na číslo 00420222761078 Smile

3.2. Po vytvoření seznamu pro CallBack dle bodu 3.1. mohu kliknout opět na Seznamy -> Ověřit mobilní číslo -> a ověřit číslo svého mobilu, pokud jej ještě nemám ověřené.

4. Dále jdu do horního menu na Čísla -> a u čísla pro CallBack (v příkladu 222761078) kliknu v předposledním sloupci na Vstupní skupinu (v příkladu #222761078_vstup) kterou nastavím dle prvního obrázku a kliknu na Uložit vše.

5. Jdu zpět do horního menu na Čísla -> v posledním sloupci kliknu na Výstupní skupinu (v příkladu #222761078_výstup) kterou nastavím dle druhého obrázku a kliknu na Uložit vše.

Mělo by to chodit tak, že pokud ze svého mobilu ( který je v seznamu Moje čísla) zavolám na číslo pro CallBack (v příkladu 222761078), hovor je ukončen a za chvíli mi ústředna z uveného callbackového čísla zavolá zpět. poté co hovor přijmu mi v mobilu naskočí oznamovací tón, a mohu volit přes DTMF volané číslo, nejlépe ukončené znakem "#". Po ukončení volby pak začne u volaného vyzvánět příchozí hovor s CLIPem dle CID v odchozí skupině (pokud tento řádek vynechám, bude CLIP 222761078).

Když na callbackové číslo zavolá někdo jiný, bude přesměrován na domácí číslo. Já, samozřejmě, budu domů volat přímo Wink.

BTW: Na tom 222761010 se mne nedovoláte - běží tam jen echotest Smile
Návrat nahoru
Anonymní

90.182.44.x





PříspěvekZaslal: čt říjen 04, 2012 8:20 am    Předmět: Re: MIKROTECH VoIP (Ostrava) Odpovědět s citátem

ViR napsal:
OndraHH napsal:
Prosím o radu, mně ten postup nefunguje - v okamžiku, kdy začnu zadávat DTMF tónem volané číslo, hovor se odpojí. Používám Nokii C601. DTMF tóny mám nastavené na "auto". Zkusil jsem snad všechno, ale bezúspěšně.
Díky za rady.

No, první rada je, pokud předpokládám, že konfiguraci na ústředně máte správně, že to zkusíte z jiného telefonu, který má s jistotou v pořádku generování DTMF tónů. To zejména dotykové Nokie bohužel nejsou. (Obvykle je na tom jakýkoli starší vrak jiné značky lépe...)

Tím s nějakou slušnou pravděpodobností zjistíte, zda je problém na ústředně, či na telefonu. Jednoduchým testem také může být třeba i zavolání na 800123456 a pokus o projití IVR menu. Nebo je tester DTMF u
ha-loo, na čísle 245005909.



Callback je podle tohoto nastavení opravdu funkční. Pouze po zvednutí volání z ústředny je poměrně krátký čas cca...5s na zadání DTMF, potom to ústředna utne. Lze na ústředné tento čas nějakým způsobem prodloužit?
Návrat nahoru
hoowoo




Založen: 30. 03. 2006
Příspěvky: 679

PříspěvekZaslal: čt říjen 04, 2012 10:42 am    Předmět: Re: MIKROTECH VoIP (Ostrava) Odpovědět s citátem

Mikrotech se pochlapil a upravil návod na nastavení callbacku:
http://mikrotech.sipcz.net/ustredna/help/index.php/Callback

Anonymous napsal:
Pouze po zvednutí volání z ústředny je poměrně krátký čas cca...5s na zadání DTMF, potom to ústředna utne. Lze na ústředné tento čas nějakým způsobem prodloužit?

Ten čas je fakt krátký, v Mikrotechu slibují, že se na to podívají (taky dokonce už zřejmě u callcbacku nebude nutno zadávat do seznamu povolených i vlastní číslo? Má být již opraveno, ale netestoval jsem), držíme palce Smile
Návrat nahoru
Přidej do: linkuj.cz! | jagg.cz! | del.icio.us! | digg it! | reddit! | Googlize! | MyWeb it! | Spurl it! | live it! | email it!
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma       telefonujeme.cz - Obsah fóra -> Poskytovatelé VoIP služeb Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 101, 102, 103 ... 114, 115, 116  Další
Strana 102 z 116

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group